…:SELAMAT HARI LAHIR NIZAR:…


Assalammualaikum w.b.t…Bertinta Di Hari Lahir…

Alhamdulillah, Hari Ini Genap Umurku 24 Tahun…Terima Kasih Wahai Pemilik Segala Kekuasaan Kerana masih memberi daku kesempatan hidup di bumi-Mu ini. Tidak perlu terus leka dan alpa, aku akan terus mengejar cita-citaku dan ku mohon pada-Mu agar restuilah perjuangan hambamu ini…Semoga perjalanan yang berliku dapat ku hadapi dengan tenang dan sabar. Doaku pada hari lahirku ini, agar segala usaha dan cita-citaku diredhai-Mu. Ya Allah, Kau berkatilah cinta kami berdua sehingga ke akhirnya…Kuatkan hatinya dan hatiku untuk menerima segala dugaan dan cabaran-Mu. Doaku agar Aku & Dia Disatukan dalam rahmat-Mu. Hanya Diri-Mu Yang Maha Mengetahui setiap apa yang ku lafazkan dalam doaku. Di Hari ini, Harapan yang ku impikan bisa terlukis di dinding CINTA dan bisa terukir di hamparan KASIH. Terima Kasih Ya Allah kerana aku dapat hidup dan bernafas dengan izin-Mu. Buat Keluargaku, Aku senantiasa Doakan Agar Kalian Semua Di Rahmati ALLAH. Buat Yang Ku Cintai kerana-Nya, Berdoalah moga kita disatukan….Buat Semua Sahabat-sahabat,terima Kasih Atas Doa Kalian Semua….Hanya Allah Yang Mampu Membalas Ingatan Kalian Terhadapku….Sayang Kalian Semua! Terimalah Dariku…:-)

Hari Ini, Aku Berlagu…
Hari Ini, Aku Menyanyi…
Hari Ini, Aku Menangis…
Hari Ini, Aku Terharu…

Setiap Detik-Detik Kelahiranku…
Umpama Sebuah Perjalanan Berliku…
Namun Harus Ku Tunggu Dan Ku Lalu…
Kerna Hikmahnya Sungguh Bermadu…

Pesan Pada Hati…
Pesan Pada Diri…
Tetap Utuh Cekal Bersemi…
Cinta Ini Cinta Murni..

Salam Sayang Dari Sebuah Tinta Di Hari Jadi!

Salam Rindu,
NicenizaR a.k.a Sang Penyair

Leave a Reply

