::Sebening Titipan: HURUL ‘AIN::


Assalamualaikum Semua Sahabat-Sahabat Serta Penggemar Bacaan Ilmiah SEMUA!

Semoga Dalam Keadaan Sihat Walafiat Hendak-Nya…:-)

Sedang lena menonton Cerita di laptop saya yang sangat comel ini, tiba-tiba berbunyi mesej MASUK! Hurm…Mesti dari Isteriku Tercinta…Bisik Hati Kecil…Yup,Tepat sekali! Isteri saya tanya: “Abg, hurul ‘ain ni nama bidadari ka?” Em…saya jawab mungkin kot…hehehe…”Takpe, nanti abg cari ek betul atau tidak…” Hati kecil terus terdetik: ~Best gak jika letak nama anakku Hurul ‘Ain~🙂

“HURUL ‘AIN BINTI KHAIRULNIZA”

Bermulalah Sebuah Pengembaraan: PENA HIKAYAT HURUL ‘AIN

Tanpa berfikir terus buka lagu nyanyian kumpulan MESTICA bertajuk HURUL ‘AIN..em,best lagunya…Nah, saya kongsikan Lirik Lagu HURUL ‘AIN untuk ANDA! :

Sinar matamu Hurun Ain
Menerbitkan cinta
Adakah dapat bersama
Bahagia di syurga

Sinar cahaya matanya
Terbitkan rasa cinta
Tidak yang terhina
Berada di sampingnya

Layakkah diri ini
bersama bersemadi
Menikmati alam syurga
Tanpa rasa duka

Telah taatkah jiwa
Yang berikrar setia
Menyempurnakan janji
Dimeterai di azali

Diumpama kejora
Cemerlangnya cahaya
Seluruh keindahan
Dilimpahkan TUhan
Kaulah bidadari
Yang setia menanti
Hamba pilihan Ilahi
Di alam abadi

Saratnya khilaf diri
Rapuhnya hati ini
Mungkinkah akan tersisih
Dari yang terpilih

Layakkah diri ini
Bersama bersemadi
Nikmati alam syurga
Tanpa ada rasa duka

Ya Allah, tersentuh hati mendengar lagu serta meneliti bait-bait lirik ini…Moga-Moga Kita semua Diberikan HURUL ‘AIN dalam diri kita di SYURGA Nanti…Amin:-)

KONGSI & ISI : TERIMA KASIH KERANA TERUS MEMBACA & MEMBACA

Alhamdulillah, saya rasa teruja membaca kisah ini…Saya terjumpa sebuah Kisah Nukilan Seorang Penulis Blog tentang HURUL ‘AIN..Terima Kasih Ye Sahabat…Mohon Share di Dalam Blog Saya…Oklah, saya kongsikan kisah HURUL ‘AIN ini buat tatapan ANDA Semua dan terima kasih SEMUA Sahabat yang terus membaca hasil tulisan saya..Moga-moga ANDA Semua diberkati ALLAH SWT…JOM HIJRAH KERANA ALLAH SWT…:-)

KLIK DISINI:- http://jalankupulang.wordpress.com/hurul-ain/

Dari Pena Pengarang,

NicenizaR 2687

Leave a Reply

